KİŞİSEL BİLGİLER
Hanife ÇİVRİL
Adı Soyadı Doç. Dr. Hanife ÇİVRİL
Birimi Uzaktan Eğitim Meslek Yüksekokulu
Bölüm Bilgisayar Teknolojileri Bölüm Başkanlığı
Ana Bilim Dalı Sağlık Bilgi Sistemleri Teknikerliği
Telefon 2462147003
E-Posta hanifecivril@isparta.edu.tr
Kişisel Web Sayfası
Yöksis AkademikYöksis akademik
ORCID ID0000-0003-2925-3688
Akademik Hesaplar
Bilgilerinizi Personel Bilgi Sistemi'nden (PBS) düzenleyebilirsiniz.
ÖĞRENİM BİLGİLERİ
Lisans SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ ELEKTRONİK VE BİLGİSAYAR EĞİTİMİ 8.7.2005
Yüksek Lisans SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ ELEKTRONİK BİLGİSAYAR EĞİTİMİ (YL) 8.7.2009
Doktora ANADOLU ÜNİVERSİTESİ UZAKTAN EĞİTİM (DR) 18.5.2017
YAYINLAR
Sayfada gösterilen bütün veriler YÖK Akademik Bilgi Sisteminden getirilmektedir. YÖK Akademik Bilgi Sistemine girilen veriler 24 saat aralıklarla senkronize edilmektedir. Sayfada gösterilen veriler ile ilgili sorularınız, istekleriniz ve hatalı gösterimler için destek@isparta.edu.tr adresine mail göndererek iletişime geçebilirsiniz.

  • Alanında, uluslararası yayınlanan özgün bilimsel kitapta bölüm ve ünite yazarlığı
  • 1ÇİVRİL H. (2024). Eğitim Bilimlerinde Güncel Araştırmalar. Gaziantep, (pp. 33-50). Özgür Yayınları.
  • 2ÇİVRİL H. (2024). Eğitimde Dijital Araçlar ve Yaklaşımlar. Ankara, (pp. 58-85). BİDGE Yayınları.
  • 3ÇİVRİL H., ÖZAYDIN Ö. B. (2024). Teori ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 1. İzmir, (pp. 92-116). Duvar Yayınları.
  • 4ÇİVRİL H. (2023). Eğitim Bilimleri Araştırmaları-I. Gaziantep, (pp. 101-119). Özgür Yayınları.
  • 5ÇİVRİL H. (2023). Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar XVII. Ankara, (pp. 29-45). Eğitim Yayınevi.
  • 6ARUĞASLAN E., ÇİVRİL H. (2023). Eğitim Bilimlerinde Uluslararası Araştırma ve Derlemeler. Ankara, (pp. 315-332). Serüven Yayınevi.
  • 7ÇİVRİL H., ARUĞASLAN E. (2022). Eğitim Teknolojileri Okumaları 2022. Ankara, (pp. 463-477). Pegem Akademi.
  • 8ÇİVRİL H. (2022). Eğitim Bilimlerinde Güncel Problemler. Ankara, (pp. 147-168). Nobel Akademik Yayıncılık.
  • 9ÇİVRİL H., ARUĞASLAN E. (2021). Evde Eğitim ve Öğretim İçin Teknoloji Kullanımı Teori, Uygulamalar ve Geleceğe Bakış. Ankara, (pp. 45-58). Pegem Akademi Yayıncılık.
  • 10ÇİVRİL H., ARUĞASLAN E. (2021). Current Debates on Social Sciences 7 Human Studies. Ankara, (pp. 21-28). Bilgin Kültür Sanat Yayınları.
  • 11ARUĞASLAN E., ÇİVRİL H. (2021). Egitim Teknolojileri Okumaları 2021. Ankara, (pp. 323-338). Pegem Akademi.
  • SCI, SSCI ve AHCI dışındaki indeks ve özler tarafından taranan Uluslararası dergilerde yayımlanan teknik not, editöre mektup, tartışma, vaka takdimi ve özet türünden yayınlar dışındaki makale
  • 1ARUĞASLAN E., ÇİVRİL H. (2025). Çevrimiçi Eğitimde Uyarlanan veya Geliştirilen Ölçeklerin Sistematik Bir İncelemesi. Uluborlu Mesleki Bilimler Dergisi, 8, 13-28.
  • 2ARUĞASLAN E., ÇİVRİL H. (2025). Improving Annual Plans Developed through Traditional Methods with ChatGPT: The Experiences of Doctoral Students. The Journal of Limitless Education and Research, 10, 56-122.<a href='https://doi.org/10.29250/sead.1567698' target='_blank'>https://doi.org/10.29250/sead.1567698</a>
  • 3ÇİVRİL H., ARUĞASLAN E. (2024). Bibliometric analysis of open and distance learning research in Türkiye: WoS articles (2020-2024). Journal of Educational Technology and Online Learning, 7, 502-520.<a href='https://doi.org/10.31681/jetol.1576327' target='_blank'>https://doi.org/10.31681/jetol.1576327</a>
  • 4ÇİVRİL H., ARUĞASLAN E. (2023). A Study on Face-to-Face Exam Experiences of Distance Education Students. The Journal of Limitless Education and Research, 8, 117-157.<a href='https://doi.org/10.29250/sead.1247453' target='_blank'>https://doi.org/10.29250/sead.1247453</a>
  • 5ARUĞASLAN E., ÇİVRİL H. (2022). Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Hayat Boyu Öğrenme Çerçevesinde Uzaktan Eğitime Yönelik Tutumlarının İncelenmesi. Türkiye Eğitim Dergisi, 7, 335-344.<a href='https://doi.org/10.54979/turkegitimdergisi.1158390' target='_blank'>https://doi.org/10.54979/turkegitimdergisi.1158390</a>
  • 6ARUĞASLAN E., ÇİVRİL H. (2021). Türkiye’de eğitim alanında yapılan veri madenciliği ve yapay zekâ çalışmaları. Uluslararası Teknolojik Bilimler Dergisi, 13, 81-89.
  • 7ÇİVRİL H., ARUĞASLAN E., YAKUT G. (2013). Uzaktan Eğitim Ders İçeriklerinde Bilişsel Ergonomi ve Kullanılabilirlik. Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, , 233-246.
  • SCI, SSCI ve AHCI dışındaki indeks ve özler tarafından taranan Ulusal dergilerde yayımlanan teknik not, editöre mektup, tartışma, vaka takdimi ve özet türünden yayınlar dışındaki makale
  • 1ARUĞASLAN E., ÇİVRİL H. (2025). Uzaktan Öğretim Programlarından Mezun Olan Öğrenciler Üzerine Bir Değerlendirme. Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi, 7, 88-108.
  • 2ARUĞASLAN E., ÇİVRİL H. (2023). Öğrenme Ortamı Olarak YouTube’un Kullanılmasına İlişkin Öğrenci Görüşleri. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 9, 356-375.<a href='https://doi.org/10.51948/auad.1193826' target='_blank'>https://doi.org/10.51948/auad.1193826</a>
  • 3ARUĞASLAN E., ÇİVRİL H. (2023). Uzaktan Eğitim ve Örgün Eğitim Öğrencilerinin Başarı Odaklı Motivasyon ve Sosyal Bulunuşluk Düzeylerinin İncelenmesi. Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi, 4, 136-152.<a href='https://doi.org/10.54637/ebad.1258005' target='_blank'>https://doi.org/10.54637/ebad.1258005</a>
  • 4ÇİVRİL H., ARUĞASLAN E. (2022). Uzaktan eğitim öğrencilerinin öz-düzenleme becerilerinin incelenmesi: ISUBÜ Uzaktan Eğitim Meslek Yüksekokulu örneği. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 8, 55-73.<a href='https://doi.org/10.51948/auad.1076895' target='_blank'>https://doi.org/10.51948/auad.1076895</a>
  • 5ARUĞASLAN E., ÖZAYDIN Ö. B., ÇİVRİL H. (2022). Pandemi Döneminde İlkokul Birinci Sınıf Öğrenci Velilerinin Uzaktan Eğitime Yönelik Görüşleri. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22, 1419-1446.<a href='https://doi.org/10.17240/aibuefd.2022.22.74506-1003537' target='_blank'>https://doi.org/10.17240/aibuefd.2022.22.74506-1003537</a>
  • 6ÖZAYDIN Ö. B., ÇİVRİL H., ARUĞASLAN E. (2022). Üniversite Öğrencilerinin Uzaktan Eğitimi Kullanım Niyetlerinin UTAUT Bağlamında İncelenmesi. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18, 132-153.<a href='https://doi.org/10.17860/mersinefd.991686' target='_blank'>https://doi.org/10.17860/mersinefd.991686</a>
  • 7ÇİVRİL H., ARUĞASLAN E., ÖZAYDIN Ö. B. (2018). Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Uzaktan Eğitime Yönelik Algıları: Bir Metafor Analizi. Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 8, 39-59.<a href='https://doi.org/10.17943/etku.310168' target='_blank'>https://doi.org/10.17943/etku.310168</a>
  • 8ÇİVRİL H. (2018). Açık ve Uzaktan Öğrenmede Laboratuvar Uygulamaları. Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, 8, 41-50.
  • SCI, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde yayımlanan teknik not, editöre mektup, tartışma, vaka takdimi ve özet türünden yayınlar dışındaki makale
  • 1ÇİVRİL H., ÖZKUL A. E. (2021). Investigation of the Factors Affecting Open and Distance Education Learners’ Intentions to Use a Virtual Laboratory. International Review of Research in Open and Distributed Learning, 22, 143-165.<a href='https://doi.org/10.19173/irrodl.v22i2.5076' target='_blank'>https://doi.org/10.19173/irrodl.v22i2.5076</a>
  • Uluslararası toplantıda sunularak özet metin olarak yayımlanan bildiri
  • 1ÇİVRİL H. (2023). Uzaktan Eğitim ve Geleneksel Eğitim Öğrencilerinin Klavye Kullanımında On Parmak Metoduyla Hız Uygulaması Sonuçlarının Karşılaştırılması. 3. Uluslararası Ege Bilimsel Araştırmalar Sempozyumu 2023, Mart 11-12, 37-37.
  • 2ÖZAYDIN Ö. B., ARUĞASLAN E., ÇİVRİL H. (2022). Pandemi Döneminde Öğrencilerin Uzaktan Eğitime Yönelik Algıları: Metafor Çalışması. 10. Uluslararası Bilimsel Çalışmalar Kongresi (UBCAK), Kasım 28-30, Elazığ, 43-44.
  • 3ÇİVRİL H., ARUĞASLAN E. (2021). The Importance of Self-Regulated Learning In Distance Education. 4th International Congress of Human Studies (ICHUS 2021), Aralık 10-11, Ankara, 21-21.
  • 4ARUĞASLAN E., ÇİVRİL H. (2020). Türkiye’de Eğitim Alanında Yapılan Veri Madenciliği ve Yapay Zekâ Çalışmaları. International Conference on Artificial Intelligence and Applied Mathematics in Engineering (ICAIAME 2020), Ekim 9-11, Antalya.
  • Uluslararası toplantıda sunularak tam metin olarak yayımlanan bildiri
  • 1ÇİVRİL H., ARUĞASLAN E. (2023). Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Öz-Yeterlik İnançlarının Çevrimiçi Öğrenmeye Yönelik Algıladıkları Engellere Etkisinin İncelenmesi. lnternational Teacher Education Conference 2023, Şubat 2-3, Dubai, 939-946.
  • 2ARUĞASLAN E., ÇİVRİL H. (2022). YouTube’un Öğrenme Ortamı Olarak Kullanılmasına İlişkin Öğrenci Görüşleri. 5th International Open and Distance Learning Conference, Eylül 28-30, Eskişehir, 1013-1026.
  • 3ÇİVRİL H., ARUĞASLAN E. (2021). Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Kitlesel Açık Çevrimiçi Dersler Hakkındaki Görüşleri. 21th International Educational Technology Conference (IETC 2021), Eylül 2-3, Lefkoşa, 784-788.
  • 4ARUĞASLAN E., ÇİVRİL H., BABAOĞLU P. (2021). Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Uzaktan Eğitim, LMS, Eğitim İşleyişi ve Kurumsal İletişim Hakkındaki Görüşleri. VIIIth International Eurasian Educational Research Congress (EJERCongress 2021), Temmuz 7-10, Aksaray, 401-413.
  • 5ÇİVRİL H., YİĞİT T., ARUĞASLAN E. (2017). Tablet Bilgisayarlar İçin Geliştirilen Bir Sanal Laboratuvar Örneği. 3rd International Congress on Education, Distance Educationand Educational Technology- ICDET, Kasım 24-25, Antalya, 237-244.
  • 6YİĞİT T., BİNGÖL O., ALBAYRAK M., ARMAĞAN H., ARUĞASLAN E., ÇOLAK R., ÇİVRİL H., YAKUT G., TONGUÇ G. (2010). e-Stüdyo Teknik Altyapısı ve Uzaktan Eğitime Katkısı. IODL &amp; ICEM 2010 International Joint Conference and Media Days, Ekim 6-8, Eskişehir, 933-942.
  • Ulusal toplantıda sunularak özet metin olarak yayımlanan bildiri
  • 1ARUĞASLAN E., ÇİVRİL H., YAKUT G. (2012). Uzaktan Eğitim Ders İçeriklerinin Bilişsel Ergonomi Boyutu. 11. Ulusal Büro Yönetimi ve Sekreterlik Kongresi (BüroKon2012), Ekim 4-6, Isparta, 22-22.
  • Ulusal toplantıda sunularak tam metin olarak yayımlanan bildiri
  • 1YİĞİT T., BİNGÖL O., ARMAĞAN H., ARUĞASLAN E., ÇOLAK R., YAKUT G., ÇİVRİL H. (2010). Uzaktan Eğitimde Yeni Bir Yaklaşım: e-stüdyo. Akademik Bilişim 2010, Şubat 10-12, Muğla, 97-103.
  • 2YİĞİT T., BİNGÖL O., ARMAĞAN H., ÇOLAK R., ARUĞASLAN E., YAKUT G., ÇİVRİL H. (2010). Öğrenci ve Öğretim Elemanının Uzaktan Eğitime Bakış Açısı. Akademik Bilişim 2010, Şubat 10-12, Muğla, 27-32.