KİŞİSEL BİLGİLER
Ebru YILMAZ İNCE
Adı Soyadı Doç. Dr. Ebru YILMAZ İNCE
Birimi Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
Bölüm Bilgisayar Teknolojileri Bölüm Başkanlığı
Ana Bilim Dalı Bilgisayar Programcılığı
Telefon 2462146927
E-Posta ebruince@isparta.edu.tr
Kişisel Web Sayfası
Yöksis AkademikYöksis akademik
Bilgilerinizi Personel Bilgi Sistemi'nden (PBS) düzenleyebilirsiniz.
ÖĞRENİM BİLGİLERİ
Lisans SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ ELEKTRONİK VE BİLGİSAYAR EĞİTİMİ 2.7.2008
Yüksek Lisans SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ (YL) 15.6.2011
Doktora SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ BİLGİSAYAR MÜHENDİSLİĞİ 20.1.2016
YAYINLAR
Sayfada gösterilen bütün veriler YÖK Akademik Bilgi Sisteminden getirilmektedir.YÖK Akademik Bilgi Sistemine girilen veriler 24 saat aralıklarla senkronize edilmektedir. Sayfada gösterilen veriler ile ilgili sorularınız, istekleriniz ve hatalı gösterimler için destek@isparta.edu.tr adresine mail göndererek iletişime geçebilirsiniz.

  • Alanında, uluslararası yayınlanan özgün bilimsel kitapta bölüm ve ünite yazarlığı
  • 1YILMAZ İ. E., KABUL A., DİLER İ. (2020). Educational Practices during the COVID-19 Viral Outbreak: International Perspectives. ISTES OrganizationMonument, CO, USA.
  • 2YILMAZ İ. E. (2018). Simulation and Gaming. intechopen.
    • SCI, SSCI ve AHCI dışındaki indeks ve özler tarafından taranan Ulusal dergilerde yayımlanan teknik not, editöre mektup, tartışma, vaka takdimi ve özet türünden yayınlar dışındaki makale
    • 1DURGUN H., YILMAZ İ. E., İNCE M., ÇOBAN H. O., EKER M. (2023). Evaluation of Tree Diameter and Height Measurements in UAV Data through the Integration of Remote Sensing and Machine Learning Methods. GAZİ JOURNAL OF ENGINEERING SCIENCES, 9, 113-125.
    • 2YILMAZ İ. E. (2022). Creating Computer Informatics Terms WordNet with Concept Maps and Student Opinions. Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Dergisi, 6.
    • 3YILMAZ İ. E., KABUL N., KABUL A. (2022). Opinions of High School Students About Distance Education in Pandemic Process. Journal of Learning and Teaching in Digital Age, .
    • 4YILMAZ İ. E., SANCAK M. E. (2022). Educational Computer Game for Eartquake. Journal of Learning and Teaching in Digital Age, 7, 99-107.https://doi.org/10.53850/joltida.1000528
    • 5YILMAZ İ. E. (2020). Kodlama Eğitiminde Oyun Geliştirme Platformlarının Kullanımı. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, .
    • 6YILMAZ İ. E. (2020). Robot Programming Educational Studies in Turkey: A Content Analysis. Mediterranean Journal of Educational Research, .
    • 7YILMAZ İ. E. (2018). Önlisans Öğrencilerin Kodlama Eğitiminde Robotik Sistemlerinin Kullanımına Yönelik Görüşleri. Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi, .
    • 8Aktaş Y., YILMAZ İ. E., ÇAKIR A. (2017). Doğal Dil İşleme Kullanarak Bilgisayar Ağ Terimlerinin Wordnet Ontolojisinde Uyarlanması. SDÜ Teknik Bilimler Dergisi, .
      • SCI, SSCI ve AHCI dışındaki indeks ve özler tarafından taranan Uluslararası dergilerde yayımlanan teknik not, editöre mektup, tartışma, vaka takdimi ve özet türünden yayınlar dışındaki makale
      • 1Çetin V., YILMAZ İ. E., İNCE M. (2023). Teachers Opinions on Digitalization in Education. Pen Academic Publishing, 7, 184-190.https://doi.org/10.29329/ijiape.2023.627.2
      • 2Ermez F., Çetin V., YILMAZ İ. E., İNCE M. (2023). High School Students Perspectives about Using Digital Technologies in Education: DigiSchools Project. Pen Academic Publishing, 7, 173-183.https://doi.org/10.29329/ijiasos.2023.628.2
      • 3YILMAZ İ. E. (2022). Individuals' Opinions on Digital Game Preferences and Educational Computer Games for Coding. The Turkish Online Journal of Educational Technology, .
      • 4YILMAZ İ. E., KABUL N., KABUL A. (2022). Inequality of Opportunity in Distance Education during the Pandemic Process. TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology, 21.
      • 5KABUL N., YILMAZ İ. E., KABUL A. (2022). Öğrencilerin Pandemi Sonrası Yüzyüze Eğitime Uyum Süreci. International Journal of Innovative Approaches in Social Sciences, .
      • 6YILMAZ İ. E. (2022). Gamification Based Assessment in Pandemic Process: Game Programming Course. International Journal of Innovative Approaches in Education, .
      • 7YILMAZ İ. E., KABUL A., DİLER İ. (2022). The Effect of Science Festival on Participants' Attitudes Towards Science. Journal of STEAM Education, 5, 88-99.
      • 8YILMAZ İ. E. (2021). Students' Perceptions on Learning Programming with CodinGame. International Journal of Technology in Teaching and Learning (IJTTL), 17, 38-46.
      • 9YILMAZ İ. E., KUTLU A. (2021). Web-Based Turkish Automatic Short-Answer Grading System. Natural Language Processing Research, 1.https://doi.org/10.2991/nlpr.d.210212.001
      • 10Çetin A., YILMAZ İ. E. (2021). Development of Educational Math Game. The Eurasia Proceedings of Educational & Social Sciences, 23, 67-73.
      • 11YILMAZ İ. E., KABUL A., DİLER İ. (2020). Distance Education in Higher Education in the COVID-19 Pandemic Process: A Case of Isparta Applied Sciences University. International Journal of Technology in Education and Science, 4, 345-351.
      • 12YILMAZ İ. E. (2020). Türkiye’deki Öğrenme Nesne Ambarları. International Journal of Innovative Approaches in Education, .
      • 13ÇAKIR A., YILMAZ İ. E., Babanyyazova Y. (2019). Adaptive Question Recommendation System Based on Student Achievement. International Journal of Trend in Scientific Research and Development (IJTSRD), 4, 1034-1038.
      • 14YILMAZ İ. E. (2019). Turkish Natural Language Processing Studies . International Journal of Trend in Scientific Research and Development, .
      • 15YILMAZ İ. E. (2017). Spell Checking and Error Correcting Application for Turkish. International Journal of Information and Electronics Engineering, .https://doi.org/10.18178/IJIEE
      • 16DEMİRBİLEK M., YILMAZ İ. E., TAMER S. L. (2010). Second Language Instructors’ Perspectives about the Use of Educational Games. Elsevier BV, 9, 717-721.https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2010.12.223
      • 17KOÇ M., YILMAZ İ. E. (2010). Webometric ve Arwu tarafından yapılan üniversite sıralamalarındaki performansın artırılmasına yönelik akademisyen görüşleri. SDÜ Uluslararası Teknolojik Bilimler Dergisi, .
      • 18YILMAZ İ. E., Tamer S. L., KOÇ M. (2009). Öğretmen adaylarının kavram haritalarının arayüz tasarımlarındaki görsel tercihleri. SDÜ Uluslararası Teknolojik Bilimler Dergisi, .
        • SCI, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde yayımlanan teknik not, editöre mektup, tartışma, vaka takdimi ve özet türünden yayınlar dışındaki makale
        • 1YILMAZ İ. E., KOÇ M. (2021). The consequences of robotics programming education on computational thinking skills: An intervention of the Young Engineer's Workshop (YEW). Computer Applications in Engineering Education, 29, 191-208.https://doi.org/10.1002/cae.22321
        • 2YILMAZ İ. E., İNCE M. (2021). Automatic e-content sequencing system for personalised learning environments by using fuzzy AHP based on multiple intelligences. Journal of Information Science, 47, 821-837.https://doi.org/10.1177/01655515211041333
        • 3KILINÇARSLAN Ş., YILMAZ İ. E., BAŞPINAR T. E., YAĞMURLU F. (2018). Clustering Analysis of Normal Strength Concretes Produced with Different Aggregate Types. Open Chemistry, 16, 918-922.https://doi.org/10.1515/chem-2018-0100
        • 4KOÇ M., DEMİRBİLEK M., YILMAZ İ. E. (2015). A Needs Assessment for Academicians’ Professional Development. TED EĞİTİM VE BİLİM, 40.https://doi.org/10.15390/EB.2015.2545
        • 5YILMAZ İ. E., DEMİRBİLEK M. (2013). Secondary and High School Teachers' Perceptions Regarding Computer Games with Educational Features in Turkey. The Anthropologist, 16, 89-96.https://doi.org/10.1080/09720073.2013.11891338
          • Uluslararası toplantıda sunularak tam metin olarak yayımlanan bildiri
          • 1Çetin A., YILMAZ İ. E. (2021). Development of Educational Math Game . IConSE 2021: International Conference on Science and Education, Kasım 6.
          • 2YILMAZ İ. E., KOÇ M. (2020). KORONAVİRÜS PANDEMİ SÜRECİNDE BİLGİSAYAR TEKNOLOJİLERİ ÖĞRENCİLERİNİN UZAKTAN EĞİTİM MEMNUNİYET ALGILARI. DİLET2020 3. International Conference on Distance Education and Innovative Education Technologies, Aralık 10.
          • 3YILMAZ İ. E. (2020). COVİD-19 PANDEMİ SÜRECİNDE FACEBOOK SOSYAL AĞININ ÖĞRETİM AMAÇLI KULLANIMI . DİLET2020 3. International Conference on Distance Education and Innovative Education Technologies, Aralık 10.
          • 4YILMAZ İ. E. (2019). MÜHENDİSLİK ÖĞRENCİLERİNİN BİLGİSAYAR PROGRAMLAMAYA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ. XII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nisan 25-28.
          • 5YILMAZ İ. E. (2019). TÜRKİYE’DE ROBOTİK KODLAMA ARAŞTIRMALARI: İÇERİK ANALİZİ. The Twelfth International Congress of Educational Research, Nisan 25-28.
          • 6YILMAZ İ. E. (2019). Eğitsel Dört İşlem Oyunu: Tasarım Tabanlı Araştırma. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi, Mart 21-24.
          • 7YILMAZ İ. E. (2019). Türkiye’deki Öğrenme Nesne Ambarları. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi, Mart 21-24.
          • 8YILMAZ İ. E. (2017). Spell Checking and Error Correcting Application for Turkish. 6th International Conference on Educational and Information Technology (ICEIT 2017), Mart 7-10.
          • 9KOÇ M., TAŞ S., ÖZKAN H. H., YILMAZ İ. E. (2009). Türkiye de yetişkin eğitimine yönelik lisans programı önerisi. The First International Congress of Educational Research, Mayıs 1-3.
          • 10KOÇ M., DEMİRBİLEK M., YILMAZ İ. E. (2009). EĞİTİCİLERİN EĞİTİMİ PROJESİNE YÖNELİK İHTİYAÇ ANALİZİ ÖNERİSİ: SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ. The First International Congress of Educational Research, Mayıs 1.
            • Uluslararası toplantıda sunularak özet metin olarak yayımlanan bildiri
            • 1TÜRKÖZ A. D., YILMAZ İ. E., AKPINAR E. (2018). The Effect of Calculus CourseSufficiency of the VocationalStudents on Physics-basedCourses. 2nd International Vocational Science Symposium, Nisan 26-29, Antalya.
            • 2AKPINAR E., TÜRKÖZ A. D., YILMAZ İ. E. (2018). The Investigation of Opinionsof The Opticianry ProgramsStudents about Physics BasedCourses. 2nd International Vocational Science Symposium, Nisan 26-29, Antalya.
            • 3YILMAZ İ. E., AKPINAR E., TÜRKÖZ A. D. (2018). Career Anchors of Associate’sDegree Education Students:The Case of Suleyman DemirelUniversity. 2nd International Vocational Science Symposium, Nisan 26-29, Antalya.
            • 4BAŞPINAR T. E., YILMAZ İ. E., KILINÇARSLAN Ş. (2016). A Study to Determine the Compressive Strength of Concrete Using the Pearson s Correlation Analysis. ICCESEN 2016, Kasım 19-24.
              • Uluslararası toplantıda poster, sözlü sunum ile gösterimleri
              • 1KILINÇARSLAN Ş., BAŞPINAR T. E., YILMAZ İ. E., YAĞMURLU F. (2017). Clustering Analysis of Normal Strength Concretes Produced with Different Aggregate Types. ICCESEN 2017, Ekim 4-8.
                • Ulusal toplantıda sunularak tam metin olarak yayımlanan bildiri
                • 1AKTAŞ Ö. Y., YILMAZ İ. E., ÇAKIR A. (2016). Wordnet ve Bilgisayar Ağ Terimleri Sözlüğünün Oluşturulması. XVIII. AKADEMİK BİLİŞİM KONFERANSI -- AB 2016, Ocak 30-2, Aydın, 29-34.
                • 2YILMAZ İ. E., Kutlu A. (2014). Web Tabanlı Labaratuvarlar. Akademik Bilişim 2014, Şubat 5-7.
                  • Ulusal kuruluşlarca desteklenen proje yürütücülüğü
                  • 14007 – TÜBİTAK Bilim Şenlikleri Destekleme Programı, Isparta Uygulamalı Bilimler Üniversitesi, Bilim Şenlikleri (TÜBİTAK 4007 Proje No: 119B360), TÜBİTAK PROJESİ, 2021, Tamamlandı.
                  • 2Genç Mühendis Atölyesi, TÜBİTAK 4004 Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları Destekleme Programı, TÜBİTAK PROJESİ, 2018, Tamamlandı.
                  • 3Meslek Okullarında Düşünen, Tasarlayan ve Geliştiren Beyinler 2012, TÜBİTAK PROJESİ, 2012, Tamamlandı.
                    • Ulusal kuruluşlarca desteklenen projede görev alma
                    • 1Öğrenme Yönetim Sistemi Kısa Cevaplı Sorular Için Otomatik Değerlendirme Yazılımı: Türkçe Örneği, TÜBİTAK PROJESİ, 2016, Tamamlandı.
                    • 2Süleyman Demirel Üniversitesi Öğretim Elemanlarının Profesyonel Gelişim Eğitimlerine Yönelik İhtiyaç Analizi, Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi, 2012, Tamamlandı.
                    • 3İlköğretim ve Ortaöğretim Okullarındaki Öğretmenlerin Eğitsel Bilgisayar Oyunları Hakkındaki Görüşleri, Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi, 2011, Tamamlandı.
                      • Uluslararası kuruluşlarca desteklenen projede görev alma
                      • 1DigiSchools (Proje No: 2021-1-RO01-KA220-SCH-000023611), Avrupa Birliği, 2023, Tamamlandı.
                        • SCI, SSCI ve AHCI tarafından taranan Uluslararası dergilerde hakemlik
                        • 1Computer Applications in Engineering Education, SCI-Expanded, 2017.
                          • SCI, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indeks ve özler tarafından taranan dergilerde hakemlik
                          • 1SDU Teknik Bilimler Dergisi, Google Scholar, Research Bib, BASE, 2017.
                            • Akademik Görevler
                            • 1Isparta Uygulamalı Bilimler Üniversitesi/Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu/Bilgisayar Teknolojileri Bölümü/ Doktor Öğretim Üyesi (2019-...)
                            • 2Isparta Uygulamalı Bilimler Üniversitesi/Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu/Bilgisayar Teknolojileri Bölümü/ Öğretim Görevlisi (2018-2019)
                            • 3Süleyman Demirel Üniversitesi/Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu/Bilgisayar Teknolojileri Bölümü/ Öğretim Görevlisi (2010-2018)
                            • 4Süleyman Demirel Üniversitesi/Teknik Eğitim Fakültesi/Eğitim Bölümü/Eğitim Teknolojisi Anabilim Dalı/ Araştırma Görevlisi (2008-2010)
                              • İdari Görevler
                              • 1Isparta Uygulamalı Bilimler Üniversitesi Bölüm Başkanı (2019-...)
                              • 2Süleyman Demirel Üniversitesi MYO/Yüksekokul Müdür Yardımcısı (2011-2014)
                                • Verdiği Dersler
                                • 1Bilgisayar Destekli Tasarım
                                • 2Bilgisayar Donanımı
                                • 3Bitirme Projesi
                                • 4Grafik Tasarımı
                                • 5Grafik Ve Animasyon I
                                • 6İşletmede Mesleki Eğitim
                                • 7Mühendisler İçin İstatistik
                                • 8Oyun Programlama I
                                • 9Oyun Programlama Iı